donderdag 27 november 2008

Mijn cardkitkaartjes

De cardkit december is in mijn ogen tot nu toe de mooiste papier van October Afternoon-Good Cheer...maar ja ik ben dan ook gek op winter en kerstkaarten, en met deze kit kun je beide maken! Het doel van deze kit is winter en daar heb ik dan ook 2 kaarten voor gemaakt en eentje in kerst.

Deze is gemaakt met 2 magnolia stempels gemaskeerd... de zak en het meisje... een geweldige afdruk krijg je dan! Ook het labeltje is trouwens van Magnolia! Heb zelf het raffia toegevoegd en verder embellishments

gebruikt die in de kit zitten.

Dit is echt een winters tafereeltje met een prachtige achtergrond stempel van Magnolia. Heb hier ook weinig extra dingen toegevoegd , gewoon omdat het papier al voor zich spreekt!

Deze kaart is helemaal in winterse kleurtjes gemaakt, blauw met rose... Ik had eerst het vel met sneeuwpoppetjes als achtergrond maar door alle andere vakken erop zag je geen sneeuwpop meer dus heb ik er eentje apart uitgensneden en die zo geplakt alsof hij even om het hoekje komt kijken.
Ik wens jullie heel veel plezier met deze schitterende cardkit!
Tiets

10 opmerkingen:

Jeanet zei

Ook deze zijn weer helemaal gaaf Tiets ! Ik ga gauw aan de slag !

Anoniem zei

Prachtige kaarten Tiets! Even een vraagje, hoe maak je de belletjes vast? Ik had ook belletjes in de kerstkit en op de voorbeelden zit er een ijzeren ringetje aan.
Ik ga ook weer lekker aan de slag, dank voor de inspiratie.
Groetjes, Claudia

Tiets zei

dank je claudia, ik maak ze met flossdraad vast, je zou ook dmc garen ofzo kunnen gebruiken,, ik rijg ze aan de draad en met een naald steek ik ze door het lint en doe er dan een knoopje in!
Succes!

Anoniem zei

Hallo Tiets,

Wat een gaaf papier! ik heb gelijk inspiratie. Op het blog merkte ik alleen dat de link naar de grotere foto van de kit niet werkt.

Groetjes Linda

Tiets zei

heb het even aangepast en hij doet het nu wel..bedankt Linda!

Angelique zei

tjeeeeeee deze zijn ook al zo gaaf tiets!! toppie kaarten!!

liefs angelique

Angelique zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt met de Cardkit, ik heb hem vandaag ook ontvangen en kreeg er wel veel zin in om mee te gaan spelen maar moet nog even wachten.

Wens je een fijn weekend en tot ziens,
liefs Angelique

Anoniem zei

Mooie kaarten heb je weer gemaakt zeg ! Het papier is ook erg mooi, zeker.... Ben alweer druk bezig met de kaarten, vanavond nog even een kaart gemaakt met de ck van okt... Heerlijk dat je altijd mooi papier voor elke gelegenheid hebt liggen !
Groetjes....

Diana zei

Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt met de kit..... ik heb vandaag mijn eerste mogen ontvangen en hij is echt supergaaf dit papier stond namelijk op mijn verlanglijstje!!

groetjes Diana

Tiets zei

blij te lezen dat jullie zo happy met deze kit zijn hoor. Veel plezier ermee!
Tiets