vrijdag 28 november 2008

Dit zijn mijn kaartjes

Het papier van October Afternoon is geweldig , je kunt er winter en kerstkaartjes mee maken en de embellisch die erbij zitten zijn super toch !! Bij deze kaart heb ik een sneeuwvlok uit het papier geknipt . Ik vind dit zo'n snoeppie van een magnolia stempel samen gemaskeerd met het kadootje , alles komt uit de kit , behalve de tekststempel dan !
Bij het zien van het sneeuwpoppapier kwam ik gelijk op het idee om de sneeuwpopjes uit teknippen , heb er wat glitter opgedaan , 2 stukjes wit cardstock papier gescheurd en als sneeuw gebruikt .


Ik vond dit een super mooie kit om er kaarten mee temaken , jullie ook allemaal veel plezier ermee !
Groetjes Jeanet

3 opmerkingen:

Angelique zei

Hoi Jeanet, wat een mooie kaarten heb jij met deze kit gemaakt zeg en ja ik schreef het gisteren al bij Tiets krijg er kriebeltjes van in de vingers hihihi

Prettig weekend,
liefs Angelique

Jeanet zei

Dank je wel Angelique ! Zou zeggen ga lekker aan de slag laat de boel de boel :p

Tiets zei

heerlijk papier hé... en je kaarten weer geweldig!