vrijdag 30 oktober 2009

NIEUWS OVER DE CARDKITS van NOVEMBER EN MEER NIEUWS!!

Helaas zijn we genoodzaakt de cardkits van November door te schuiven naar december.Dit betekend dus dat er de maand November geen cardkits worden verzonden.Het bestelde papier komt binnen op het moment dat we druk bezig zijn om alles in te pakken voor de Krea Doe en daardoor geen ruimte en tijd meer hebben in de winkel om alles voor de ruijm 250 cardkits in orde te maken. De betalingen die gedaan zijn voor November schuiven gewoon door naar december en dan kunnen we jullie beloven dat het een super geweldige cardkit wordt! Sorry voor het ongemak maar helaas zien we geen andere mogelijkheid.
Maaaaaaaaaaaaaaaar als pleister op de wonde..mag ikke (Tiets) jullie wel geweldig nieuw vertellen...................

Simpel-Scrappen gaat de Sugar Nellie stempels verkopen!!!! Jaaaaa het is echt waar..... de eerste bestelling hebben we vanmiddag allemaal besteld en verwachten we volgende week en ze zal ze dan ook mee nemen naar de KreaDoe! ! De verkoop in de winkel start dan pas na de Krea Doe!;Ik ben natuurlijk superrrr in mijn nopjes ook omdat ik al voor Sugar Nellie werk. en ik altijd razend enthousiast ben over de stempels!! Nou ik denk dat dit toch wel een geweldige primeur is!!!!


Carla en team.

Geen opmerkingen: