vrijdag 9 oktober 2009

Voorbeeldkaartjes van Cardkit oktober

***
***

Ik had woensdag de Cardkit meegekregen van Carla en ik ben er gisteravond gelijk mee aan de slag gegaan! Kon gewoon niet wachten zo leuk is de Cardkit weer. Je kan alle kanten op met deze kit, vintage, cute of zonder cute! Lekker veel lint, bloemen, prachtige brads en, en, en....... dus heel veel leuke dingetjes om je kaartje op te leuken!
**
Het vintage plaatje op het bovenste kaartje is van Crafty Secrets Christmas
Het brede lint op de tweede kaart heb ik extra toegevoegd en is in verschillende kleuren te verkrijgen.
**
Op de middelste kaart heb ik de label van Spelbinders gebruikt en geeft een leuk effect op je kaartje.
**
Veel plezier met de Cardkit!

Groetjes,
Angela

4 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je voorbeeldjes zijn prachtig! En de kit is schitterend, ik ga er gauw mee aan de slag.
Groetjes van Jacqueline

Hetty zei

Wat een mooie voorbeelden heb je weer gemaakt echt super

Diana zei

Mooie kaartjes.... en de kit is gewoon weer super!!!

Groetjes Diana

Tiets zei

ze zijn super mooi weer Angela!!
Liefs Tiets