dinsdag 29 juli 2008

Mijn cardkitkaarten 2 van Augustus

Deze kit met het papier van Imaginisce is weer heel anders dan de eerste kit maar vindt hem niet minder mooi , hou ook van deze kleuren , ik had laatst bij Carla wat distressinkt gekocht en dacht laat ik het maar meteen bij deze kit gebruiken , nou pffffff dat valt nog niet mee zeg , je moet het niet ff snel willen doen !!Ben er ook niet helemaal tevreden mee !! Maar blijf wel oefenen want vindt het erg leuk om te doen .


Bij de onderste 2 kaarten heb ik het distress inkt er licht opgezet , vind dat zelf wat mooier bij het papier passen , maar eigenlijk hoor je het feller van kleur erop te zetten , nou ja oefening baart kunst zal ik maar zeggen ! Jullie ook allemaal weer veel succes met deze mooie kit !



1 opmerking:

Anoniem zei

De card kit 2 is weer super
bedankt
groetjes Bep