woensdag 21 december 2011

Cardkit December

Deze is niet door mij gemaakt maar door Joyce...ik kan niet zolang nog achter elkaar freubelen maar om jullie toch alvast een idee te geven hoe geweldig mooi de kit is alvast dit voorbeeld.

Ik hoop snel wat van mezelf te kunnen laten zien...Het papier is van fancy pants en je kunt er alle kanten mee op..ik ben met iets bezig in winterstijl.

Enne wisten jullie dat er tussen kerst en oud en nieuwe allerlei leuke workshops en make en takes worden gedaan?? Neem snel een kijkje ->hier<-

Groetjes Tiets xx

2 opmerkingen:

Jolara zei

oooh wat gaaf zeg...helemaal verrast mijn kaartje hier te zien ! Super leuk. Liefs joyce

marion zei

Wauw wat een supergaaf kaartje Joyce !! Het is dan ook weer een supermooie kit die deze maand op mijn matje plofte ! Liefs, Marion