woensdag 11 mei 2011

Cardkit Mei.






Hij is er weer een weer een geweldige kit vind ik persoonlijk... prachtig paperpadje van pink paisley-butterfly garden... een feest om mee te werken... ik moest even weer de knop omdraaien om geen cute stempel te gebruiken en dit is het geworden..

De eerste is een paperbag gescrapt met voorop het craft zakje en daarin een label , aan de zijkanten 2 tickets die van tim holtz zijn. ook in de paperbag zit een label waar je eventueel geld in kan doen of een kadootje.

Op de 2de kaart heb ik de weathered clock van Tim gebruikt en de tattered flowers. Het kant is uit eigen voorraad maar komt ook bij Carla vandaan.


en de 3de kaart is gemaakt van de unity stempel dream big en ook in de winkel verkrijgbaar.

Veel plezier met jullie cardkit!


Groetjes Tiets xx

2 opmerkingen:

marion zei

hollie mollie zef, wat een onwijs gave projectjes zijn er weer uit je mouwen gerold Tiets en de cardkit...hij plofte hier gelukkig vandaag op de mat...ik vind het geweldig !! Knuf, Marion

Anoniem zei

Prachtige creaties heb je weer gemaakt Tiets! De cardkit heb ik vandaag ontvangen en hij is weer geweldig! Ben zo blij met weer dit prachtige papierblokje en alle mooie embellies! Dank je wel Carla en team voor dit prachtige pakket weer!
Liefs, San