zaterdag 13 november 2010

Nog eentje...

[klik op de foto voor een grotere afbeelding]
Ook deze heb ik nog gemaakt met de winterse cardkit... er zaten oa 2 labels in en 1 ervan heb ik hierop gebruikt..heb eerste een hele grote label gesneden en daarop dessin papier geplakt en toen de blauwe label.. nog een plaatje uit het Crafty Secrets journal pad gebruikt, een randpons sneeuwvlokken van Martha stewart , div erse lintjes uit eigen voorraad en uit de kit en voilá een labelkaartje!
Fijn weekend allemaal,
Groetjes Tiets

4 opmerkingen:

Diana zei

wow Tiets,...wat prachtig...en de kit is ook super!!

groetjes Diana

anja zei

heel mooi
hoop dat ik ook snel mijn kit krijg.
had al gemails vorige week en gsteren want ik geloof dat de post mij is vergeten.
gr anja

Tiets zei

Carla staat nu op de krea doe en zodra alles weer aan kant is zal ze je wel mailen hoor.
groetjes Tiets

marion zei

wow weer zo´n prachtige creatie zeg !! wat keigaaf en wat is die kit superz zeg ! groetjes marion