zaterdag 28 augustus 2010

DE NIEUWE CARDKIT...EN EEN WEDSTRIJD

SCROL NAAR BENEDEN VOOR DE WEDSTRIJDKAARTJES EN DE VOORBEELDEN VAN DE NIEUWE CARDKIT!!

Wowww het wordt er eentje net vers van de pers hoor ,Carla is net terug uit amerika van de beurs en heeft al prachtig nieuw papier kunnen bestellen ,maar het duurt nog even voordag het er is dus nog even geduld! Maar ik verzeker jullie, het is zeeer de moeite waard. Nog wel even een vraagje aan iedereen die een abbonement heeft, zorg er wel voor dat je betaling voor de 25ste elke maand binnen is!! De spullen moeten natuurlijk ingekocht worden en daarom is het fijn als de betalingen gewoon allemaal op tijd, dus voor de 25ste elke maand binnen is!

Maar om jullie nog even bezig te houden tot de nieuwe cardkit er is , hebben we een wedstrijd bedacht!! Ik heb 4 prachtige clear stempels van Carla mee gekregen die ik als prijs weg mag geven en heb het volgende bedacht.


Maak een kaart naar eigen idee , maar wel gemaakt van 1 van de afgelopen cardkits die jullie hebben gekregen! Maakt dus niet uit welke je gebruikt als het maar een Simply Scrapcardkit van Simpel-Scrappen is!!

Jullie mogen je inzending naar mij mailen dan zal ik zorgen dat ze hier op het blog te bewonderen zijn.(tiets.w@gmail.com)


Het Simpel-Scrappen team zal dan 2 winnaars kiezen die elk 2 clearstempels ontvangen!

Succes allemaal!


Groetjes Tiets
Ps, Hebben jullie al gezien dat er een fiks aantal artikelen in de aanbieding zijn??oa de Sugar Nellie stempels zijn met 50 % korting en stampavie stempels zijn 20 % en nog heeeel veel meer!
Kijk maar eens ->HIER<-

1 opmerking:

Tanja zei

Ik heb de kit vandaag ontvangen...hij is geweldig mooi,zeer beslist het wachten waard.
Liefs,
Ester