dinsdag 13 juli 2010

Cardkit Juli



Nou dat was het wachten wel waard toch..deze schitterende BoBunny cardkit.. Ik was nooit een paars type maar het laatste jaar vind ik het toch steeds mooier!


Ik ben van het weekend alvast begonnen met wat voorbeelden en de eerste is die met het kleerhangertje..

[klik op de foto voor een groter beeld]


de eyelets, knoopjes en splitpennen komen uit eigen voorraad!De stempel is van The Greetings Farm en is ook in de winkel te koop.

De 2de:

Mijn 2de creatie is een shadow box ook weer met een greetings farm stempel... leuk om te maken en niet moeilijk! Het chipboard model wat in mijn kit zat heb ik beplakt met groen dessin papier en daarop het gedicht geplakt. Verder het geheel met de bloemen die in de kit zaten
gepimpt en ja er zaten genoeg bloemen in dus je kunt lekker aan de slag!


Ik wens jullie heeel veel plezier met de kit!

Groetjes Tiets xx

2 opmerkingen:

angelique (anlou) zei

wauw wat een schitterend kaartje
en wat leuk aan dat hangertje
liefs angelique

saskia zei

wat is die weer geweldig, en wat een gave kleuren!!

wist eerst niet zo goed wat ik met het hangertje moest doen, maar Tiets jij hebt me weer fantastisch geholpen!!!

Liefs Saskai