zondag 9 mei 2010

Cardkit Mei!

Die ligt alweer klaar om verzonden te worden en dat gaat morgen gebeuren...Dus als de post meewerkt hebben de abbonnee's ( die op tijd betaald hebben) hem dinsdag in de bus liggen!
Ik heb hem gisteren meegekregen en ga proberen vanmiddag er mee aan de slag te gaan!! Laten jullie even weten hier op dit blog wat jullie ervan vinden? Ik zelf vind hem superrrr gaaf..helemaal mijn kleurtjes en pff weer superr de puperrr veel embelies erbij!!
Hihih zo, zijn jullie al nieuwsgierig geworden nu???
Een fijne zon(moeder) dag voor iedereen!
Groetjes Tiets xx

5 opmerkingen:

Bianca zei

Jaaaaaaaaa, ik ben super nieuwsgierig.
Groetjes,
Bianca

Hetty zei

nou, lekker dan!!!!!!
Misschien een sneakpeakje, asjeblieft?????

Hetty

Anoniem zei

Leuk, ik kom woensdag thuis van vakantie, dus dan ligt ie lekker op te wachten.

rianth zei

Ik ben benieuwd wat er dit keer weer voor moois inzit. Ik kijk iedere maand uit naar de kit. Lijk wel een klein kind, dat iedere dag in de brievenbus kijkt of er al iets in ligt. LOL
groetjes Anja

oh ja, Tiets een kleine sneak please.....

Crealian zei

Hey!!!

Als ik hem zo zie dan vind ik hem supers......ben gek op blauw, lime, vlinders en bloemen en die vind ik dus aardig terug te vinden hier!!!!!
Ik ga alvast onder de brievenbus liggen want hij was er vandaag niet...morgen zeker te weten een geweldig postpakketje ertussen!!!!

Lianne