woensdag 10 maart 2010

Cardkit Maart

De nieuwe cardkit is vandaag op de bus gegaan naar alle abbonnees en ik kan alvast verklappen dat er een geweldige mooie lijn papier in zit!! Natuurlijk zit er ook een zakje boordevol embellies in! In deze kit zullen jullie ook een mededeling vinden mbt de 10 % korting. Deze stopt vanaf nu maar daar voor in de plaats komen er speciale aktie's voor de abbonnees van de kit. Hou daarom dit blog goed in de gaten want je weet maar nooit wat er langs kan komen hier!
Ik wens jullie alvast veel plezier met de cardkit en ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Tiets

3 opmerkingen:

rianth zei

Ik heb hem vanmiddag in ontvangst mogen nemen van de postbode en hij is weer geweldig. Heel mooi papier en de inhoud van het zakje is ook super.
Groetjes Anja

Anoniem zei

Ik heb hem gisteren ontvangen en wauw, wat een leuk papier! De rest is ook weer geweldig.

Groetjes Colinda

Anoniem zei

Ik moet even wennen aan het papier, maar zoals altijd weer een perfect samengesteld geheel.

Ben in afwachting van wat nieuwe magnolia stempels en ga er dan mee aan de slag.