zondag 14 februari 2010

Nog 2 voorbeeldjes

De groene lijn van MME lag nog op mijn buro dus ben daar maar verder mee gegaan. Deze keer weer een sugar nellie stempel.. Er zijn maar weinig stempels die leuk zijn voor een nieuwe woning en deze vind ik super ervoor. Ik heb hier maar een klein deel gestempels hoor.->hier<- kun je hem vinden. Ik heb haar weer ingekleurd met distress inkt en heb langs de randjes van de cirkel wat swirls gestempeld. Je zult genoeg swirl stempels bij Carla in de winkel vinden, net als de retro ponsen.... een must vind ik voor de scrapper..

En meteen maar door gegaan met de blauwe lijn, ook zoo moooi... heb op deze kaart een lief gorjuss girl gedaan.. vond haar er zo mooi bijpassen.. Ook deze vind je in de winkel en wel ->hier<-
Ik heb de nieuwste foral punches van nellie snellen hier op gebruikt (ook bij Carla te koop)en in de kleine bloemen een plakparel gedaan uit een vorige kit.

Groetjes Tiets xx

Geen opmerkingen: