dinsdag 19 januari 2010

Vanaf volgende maand nog maar 1 Cardkit!!!


Hoi Allemaal,
Ik heb voor mezelf besloten om nog maar met 1 cardkit door te gaan, dit vanwege het vele werk aan zo'n kit en vooral met twee kits. Het is elke maand opnieuw een gevecht, en mijn inspiratie, en creativiteit raakt op. Mijn gevoel zegt, dat ik mij beter op 1 cardkit kan gaan richten, dit maakt het mij qua inkoop een stuk gemakkelijker, en een stuk minder stress. Het werk is met 1 cardkit een stuk minder, en mijn moeder is het gezeur van mij ook wel eens zat, elk begin van de maand opnieuw. Er bestaat vanaf volgende maand, volgende cardkit, geen kit 1 of kit 2 meer, maar gewoon cardkit. Het blog www.simpel-scrappencardkit.blogspot.com wordt gebruikt voor de voorbeelden het andere blog www.simpelscrappen.blogspot.com daar gaan we de nieuwe spullen op promoten plus andere voorbeeldkaarten opzetten. Ik hoop dat ieder hier een begrip voor heeft. Als jullie om een of andere reden af wil zien van jullie abonnement laat mij dit dan na 30 januari weten, ik vlieg nl. morgen naar de beurs (CHA) in Amerika. Ik ben dus de komende dagen niet persoonlijk te bereiken. Om mijn moeder te ontzien vraag ik dus om na deze datum te mailen.
Groetjes, Carla

Geen opmerkingen: