zondag 8 november 2009

Voorbeeldkaartjes Cardkit November

Wat is de Cardkit weer TOP! Prachtig papier en weer lekker gevuld met lintjes, prachtige brads, knoopjes en ga zo maar door!! In een woord GEWELDIG!!!
Ik heb op dit kaartje een extra rood lintje toegevoegd en ik heb de Spelbinder/nestabilities label 8 gebruikt en het randje sneeuwsterren heb ik met de Martha Stewart pons gemaakt.

De sneeuwsterren in de cirkel is een HeroArt stempel en heb ik bewerkt met embossing poeder, wel jammer dat het niet goed te zien is. Het engeltje is ook een HeroArt stempel en komt van een sheet waar ook hele leuke tekstjes op staan. Ik heb haar ingekleurd met de Copic Ciao markers.
De pareltjes heb ik extra toegevoegd, omdat ik dat wel een leuk effect geeft op de kaart.

Iedereen veel plezier met de kit!

Groetjes,
Angela

1 opmerking:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ze zijn super leuk Angela! En wat geweldig dat we nog een cardkit hebben mogen ontvangen, super!
Groetjes van Jacqueline