vrijdag 31 oktober 2008

Cardkit November

De cardkit van november gaat a.s. maandag 3 november op de post. Maandagmiddag zullen de kits bij de leverancier in Amsterdam worden samengesteld, omdat een aantal artikelen pas maandag tegen de middag binnen komen. Zelf vind ik dit ook niet prettig, omdat de Krea Doe voor de deur staat en wij het hier druk genoeg mee hebben. Maar soms zit het tegen en houden de leveranciers in Amerika zich niet aan hun afspraken. Maar als de kits gepakt zijn zal ik naar huis vliegen (heb een helicopter besteld) en zullen de kits direct naar het postkantoor gaan. De volgende kit, waar de artikelen wel al binnen voor zijn zal 26 of 27 november met de post mee gaan. Mits alle betalingen binnen zijn. Ik wil hierbij ook zeggen dat de maandelijkse kit niet een vaste datum heeft wanneer deze met de post mee gaat, wij streven natuurlijk naar een datum voor de 30e of 31e van de maand.


Groetjes,

11 opmerkingen:

Angelique zei

Hallo Carla,

Alle begrip hiervoor hoor van mijn kant en ik laat me gewoon verrassen wanneer hij in de brievenbus valt.

Heel veel plezier op de Krea-Doe ;)

Liefs Angelique Verpoort

Anoniem zei

Laat je niet gek maken, wat niet lukt, lukt niet.
Ik wacht hier gewoon af.

Anoniem zei

Alle begrip hiervoor hoor, dan is de verrassing nog groter. Misschien tot op de Kreadoe, ik ga vrijdag met mijn vriendin:)
liefs Sylvia vW

Anoniem zei

Ik wacht geduldig af, hoor! Het is bekend dat de Amerikaanse leveranciers zich niet zo goed aan hun afspraken houden. Heel vervelend voor je.

Veel plezier op de Krea-Doe, en overwerk je niet!

groeten
Mazina

Annemarie zei

Als ie maar komt en dat is het belangrijkste......een paar dagen eerder of later maakt helemaal niet uit.......spannend weer...ik ga zo onder de brievenbus liggen....

Anoniem zei

Het was het wchten meer dan waard!!
Heel erg mooi
groetjes,
monique

Anoniem zei

oooooooooooooo wat is deze super
echt heel mooi
groetjes elly

Anoniem zei

Ik heb nog geen tijd gehad om hem te halen, maar ben zooooooo benieuwd... Ik kom gauw langs hoor ... Nou Carla, wat in het vat zit...... rustig aan hoor, soms is het ook niet anders toch ??

Stampin Sjeeny zei

ik vind het allemaal even mooie wat in het pakket zat:)
ook al heb ik even geen tijd, ga er zeker wat mooi's van maken:)

ben nu nog te druk met mijn kleindochter bezig:)

Anoniem zei

Wow, weer een schitterende kit ontvangen!!!!

Anoniem zei

Hoi Carla
Het maakt niet uit Wanneer hij komt .als hij maar komt hihi.
We weten allemaal hoe druk je het hebt
Maar ik heb hem inmiddels ontvangen ,
HIJ WAS WEER TOPPIE
groetjes Mijntje